Corsair Void Elite EQ ayarları nasıl olmalı?


Cristo20

Çavuş
Katılım
21 Haziran 2021
Mesajlar
126
PC Puan
81
Merhaba arkadaşlar başlıkta yazan kulaklıktan aldım PUBG'de ses kasabilmek için ayarları nasıl yapmam gerek yardımcı olabilir misiniz?
Arkadaşlar bir de durmadan ses bir yükseliyor bir azalıyor bunu nasıl çözerim?
 

Ekli dosyalar

  • image_2022-03-31_210520.png
    image_2022-03-31_210520.png
    82.9 KB · Görüntüleme: 245
Ses yükseliyor azaliyor derken ayarlarda ki 0-100 olan mi azaliyor? Cihaz bozuk olmasın.
 
Ses yükseliyor azaliyor derken ayarlarda ki 0-100 olan mi azaliyor? Cihaz bozuk olmasın.
evet böyle 0-100 olan kendi kendine değişiyor gibi o ses seviyesine hiç bakmadım ama oyun oynarken ses bir 20 saniye 100 gibi oluyor sonra 3-4 saniye 30 gibi oluyor. Bugün eve gidince sol alttaki ayarı kapatıp deneyeceğim.
 
ses kasmak için derin hz leri kısmak yanlış olur diye biliyorum ne kadar tiz o kadar ses verir
10k ile 2k hz aralığını yüksek kullanmayı deneyin istediğiniz sonucu alamazsanız 32hz i de arttırmayı deneyin.

Bass boost u kapatabilirsiniz şarkı dinlerken iyi bir zevk veriyor olabilir yada oyunlardaki patlama seslerinde ama tok ses oldugundan ince sesleri duymakta zorluk çekebilirsiniz.
 
ses kasmak için derin hz leri kısmak yanlış olur diye biliyorum ne kadar tiz o kadar ses verir
10k ile 2k hz aralığını yüksek kullanmayı deneyin istediğiniz sonucu alamazsanız 32hz i de arttırmayı deneyin.

Bass boost u kapatabilirsiniz şarkı dinlerken iyi bir zevk veriyor olabilir yada oyunlardaki patlama seslerinde ama tok ses oldugundan ince sesleri duymakta zorluk çekebilirsiniz.
derin olayını bilmiyorum soldan sağa şeklinde 3-2-5 gibi söyleyebilir misiniz rica etsem bir de, benim yaptığım ayarda baya bi cızırtı sorunu var ses yokken cızırtı yok ses başlıyor yine yok ama sesler azalırken cızırtı başlıyor örneğin oyunda yanıma bir araba gelirken sesi az diye cızırtı var tam yanımdan geçerken cızırtı yok uzaklaşınca yine cızırtı var.
 
derin olayını bilmiyorum soldan sağa şeklinde 3-2-5 gibi söyleyebilir misiniz rica etsem bir de, benim yaptığım ayarda baya bi cızırtı sorunu var ses yokken cızırtı yok ses başlıyor yine yok ama sesler azalırken cızırtı başlıyor örneğin oyunda yanıma bir araba gelirken sesi az diye cızırtı var tam yanımdan geçerken cızırtı yok uzaklaşınca yine cızırtı var.
Ses sürücün güncel mi ? Ve ilk defa böyle bir sorun duydum desem yalan olmaz ahahahhah
 
Şimdi reis sana şöyle anlatmam gerekiyor senin tiz sen alman gerekiyor EQ AYARINI alt taraftaki ön ayara göre benzetmeye çalışırsan seni kurtarabilir. ama tekrar söylüyorum ses yüksek çıkar şarkı dinlerken zevk alamazsın kullanıcı ön ayarı şeklinde kaydedebilirsin bir daha aramak ile uğraşmazsın. Yine de istediğin performans alamıyorsan yapabileceğin bir şey yok gibi
1649325265607.png
 
Şimdi reis sana şöyle anlatmam gerekiyor senin tiz sen alman gerekiyor EQ AYARINI alt taraftaki ön ayara göre benzetmeye çalışırsan seni kurtarabilir. ama tekrar söylüyorum ses yüksek çıkar şarkı dinlerken zevk alamazsın kullanıcı ön ayarı şeklinde kaydedebilirsin bir daha aramak ile uğraşmazsın. Yine de istediğin performans alamıyorsan yapabileceğin bir şey yok gibi
Ekli dosyayı görüntüle 1211
tamamdır akşam deniyim zaten yeni sayfa açılıyor eq ayarları için ben hep öyle yaptım denerken durmadan sayfa açtım mesela müzik dinlerken veya ses kasmamın gerekmediği oyun oynarken kendi ayarlarından bass boost veya clear chat kullanıyorum.
 

Geri
Üst